Огляд Meta Quest 3: найкраща гарнітура VR, яку ви можете купити

Новини
Meta Quest 3 — це значно вдосконалена гарнітура віртуальної реальності з витонченим дизайном і кращою графікою, але багатообіцяючі функції змішаної реальності все ще здебільшого не розглядаються. Meta Quest 3 пропонує більш витончену та зручнішу VR-гарнітуру з покращеною графікою та чудовою продуктивністю, ніж Meta Quest 2, а також нові сенсорні контролери. Quest 3 безумовно перевершує Quest 2 майже в усіх відношеннях, але досвіду змішаної реальності бракує на цьому етапі.
  • Більш зручний дизайн, ніж Quest 2

  • Яскравий РК-дисплей

  • Чудові контролери Touch Plus

  • Вражаючі кольори

  • Відсутність функцій змішаної реальності

  • Короткий час автономної роботи

  • Відстеження рук ще не дуже розвинуте

Meta Quest 3 — найкращий вибір гарнітури VR , яку я коли-небудь тестував

Це перший і найважливіший висновок, зроблений мною під час тестування. Гарнітура стала набагато тоншою завдяки використанню млинцевої оптики, що робить її помітно зручнішою в носінні. Ця оптика також надає Quest 3 кращу роздільну здатність дисплея, ніж будь-яка гарнітура Quest, яка була раніше. Технологія все ще не може зрівнятися з графікою ПК VR, але наближається. Звісно, ​​це не вина дисплея. 

І на цьому оновлення не закінчуються. Контролери Touch Plus повністю перероблені та ідеально лягають у вашу руку. Коротше кажучи, Quest 3 перевершує Meta Quest 2 майже в усіх відношеннях

Але проблема в тому, що обіцяли гарнітуру змішаної реальності . І хоча є певні ознаки цієї обіцянки — перегляд повнокольорового відео вражає — я вважаю, що більшу частину свого часу все ще проводжу у віртуальних світах. І я радий, що контролери чудові, тому що можливості відстеження рук у Quest 3 залишають бажати кращого.

ВІДТВОРЕННЯ ЗВУКУ

Зрештою, Quest 3 — чудова гарнітура віртуальної реальності, незважаючи на те, що вона все ще потребує допрацювань. Читайте далі, щоб зрозуміти, чому вам все ж варто придбати цю гарнітуру замість будь-якої іншої, незважаючи на її недоліки.

МЕТАКВЕСТ 3: ДИЗАЙН

Meta Quest 3 помітно тонші, особливо в порівнянні з Meta Quest 2. Meta каже, що візуальний інтерфейс (козирок) на 40% тонший, ніж його попередник, і, одягнувши обидві, я точно в це вірю. 

Це робить Quest 3 більш збалансованими та ергономічними для носіння. Хоча я не можу сказати, що я повністю забув, що ношу гарнітуру на моєму обличчі, я відчув помітну різницю з важким Quest 2. 

Завдяки більш тонкому дизайну Meta змогла відмовитися від розпірки для таких користувачів, як я, яким потрібні окуляри. Замість цього ви можете просто налаштувати інтерфейс обличчя, щоб отримати більше місця, якщо потрібно, завдяки двом чорним кнопкам всередині гарнітури. Також є нове колесо IPD для регулювання відстані між лінзами. Особисто я виявив, що стандартні налаштування дозволяли мені легко носити Quest 3 в окулярах, але підлаштування було зробити досить легко

МЕТАКВЕСТ 3: ДИСПЛЕЙ
 

Зменшення козирка Quest 3 відбувається частково завдяки використанню млинцевої оптики. Також широко відомі як «млинцеві» лінзи, вони працюють шляхом накладання тонких лінз для відтворення зображень у меншому просторі. Дисплеї також мають більшу роздільну здатність, ніж у Quest 2. 

Meta називає нові дисплеї на Quest 3 дисплеєм 4K + Infinite Display, оскільки два РК-дисплеї, що використовуються, поєднуються для роздільної здатності 4K. Кожне око має роздільну здатність 2064 x 2208 пікселів з 25 пікселями на градус (PPD) у віртуальній реальності та щільністю пікселів 1218 пікселів на дюйм (PPI). Meta Quest 2 має роздільну здатність 1832 x 1920 на око. 

Дисплеї мають власну частоту оновлення 90 Гц, хоча Meta каже, що розробники можуть підвищити експериментальну частоту оновлення 120 Гц.

Ці покращення помітні. Кольори на Quest 3 більш яскраві, ніж на Quest 2, і, незважаючи на те, що гарнітура оснащена лише мобільним чіпсетом, графіка досить вражаюча. Це все ще не збігається з тим, що ви можете отримати від гарнітури віртуальної реальності для ПК, але, чесно кажучи, мене це не хвилювало.

Одне місце, де ви помітите падіння в графічній точності, це передача відео. PPD падає з 25 до 18, і ви побачите тремтіння, коли подивитеся на свої руки. Однак голографічні накладки доповненої реальності зберігають свій візуально приголомшливий вигляд під час проходження, тож навіть якщо ваше оточення має нижчу точність, ваша гра не буде такою. 

Якщо ви хочете на власні очі побачити різницю в дії, я рекомендую спробувати First Encounters, демо-версію, яку можна знайти в розділі «Почати роботу з Meta Quest» на вкладці «Дослідження», де маленькі інопланетні клуби вторгаються у вашу кімнату, і ви повинні їх захопити. Ваша кімната не буде виглядати так чудово, але графіка, створена грою, все одно візуально вражає.

МЕТАКВЕСТ 3: КОНТРОЛЕРИ

Нові контролери Touch Plus, мабуть, є моїм улюбленим у нових Meta Quest 3. На перший погляд вони не виглядають суттєво іншими — окрім помітної відсутності кільця відстеження на сенсорних контролерах Quest 2. Натомість вони використовують безкільцевий дизайн Touch Pro.

Але вони ідеально лягають у вашу руку. І, починаючи з Quest 2, це помітний крок вперед, навіть незважаючи на те, що ергономічні сенсорні контролери не були жахливими. Щоразу, коли я беру їх у руки, я дивуюся дизайну. 

Незважаючи на втрату кільця відстеження, контролери Touch Plus все ще керують відстеженням 6DoF, що означає, що ви можете без проблем ходити по ігровому простору, незважаючи на відсутність кільця відстеження. Контролери Touch Plus також використовують технологію TruTouch Haptics, тому ви відчуваєте опір під час використання контролерів для кращого зворотного зв’язку та занурення. Особисто я хотів би, щоб відгуки були трохи сильнішими та детальнішими — я часто забував, що вони взагалі є. Але це все одно приємне доповнення.

Окрім використання контролерів Touch Plus, ви також можете використовувати відстеження рук для навігації по екранах Quest 3 і навіть у певних іграх і програмах. Щоб перейти до відстеження рук, двічі торкніться боків контролерів і опустіть їх. 

Meta називає цю функцію Direct Touch, і її використання навіть на короткий час викликало у мене тугу за контролерами Touch Plus і тактильним відгуком. Мені подобається ідея відстеження рук, особливо якщо я просто збираюся переглядати відео на гарнітурі, і це безперечно має потенціал, але я ніколи не вважав виконання даної функції таким, щоб відмовитися від контролерів повністю.

ПРАКТИЧНИЙ ОГЛЯД META QUEST 3: НАЛАШТУВАННЯ

Налаштувати Meta Quest 3 досить легко. Просто вийміть гарнітуру, увімкніть її, і система проведе вас через весь процес, включаючи сполучення Quest 3 із програмою Meta Quest на вашому телефоні. Ви навіть можете підключити гарнітуру до домашньої мережі Wi-Fi за допомогою QR-коду на своєму телефоні, який ви можете побачити завдяки повнокольоровому проходженню гарнітури, що працює від двох RGB-камер і проектора глибини на передній частині козирка.

Ці камери та наскрізне проходження Quest 3 також стануть у нагоді під час налаштування ігрового простору. Ви отримуєте два варіанти роботи у віртуальній реальності: Roomscale і Stacionary. Roomscale отримує візуальні ефекти вашої кімнати з проходу та дає вам пропонований ігровий простір, який ви можете додатково налаштувати за допомогою контролерів. Стаціонарний дає вам в основному коло для роботи, і ідеально підходить, якщо ви сидите під час використання Quest 3. 

Повне розкриття — під час встановлення межі Roomscale мені завжди потрібно було використовувати свої контролери, щоб трохи коригувати межі. Я також виявив, що трохи погуляти кімнатою, яку ви встановлюєте у якості межі, допомогло автоматичному встановленню у правильних межах.

Перехід навіть робить крок далі для гри в змішаній реальності, а не у віртуальній реальності. Під час налаштування для вашого першого досвіду змішаної реальності вам буде запропоновано виділити або створити стіни вашої кімнати за допомогою контролера. Після того, як ви це зробите, вам буде запропоновано оглянути кімнату, щоб гарнітура могла відсканувати будь-які меблі. Ви побачите віртуальну сітку або багатокутники, що покривають ваші меблі. Коли це буде зроблено, ви можете грати в змішаній реальності.

МЕТАКВЕСТ 3: ПРОДУКТИВНІСТЬ
 

Meta Quest 3 працює на новому процесорі Qualcomm Snapdragon XR2 Gen 2, який, за словами Meta, надає Quest 3 вдвічі більшу потужність обробки графіки, ніж Quest 2. Ви також отримуєте 8 ГБ оперативної пам’яті замість 6 ГБ у Quest. 2.

Хоча у мене немає порівняльного тестування, щоб підтвердити заяву Meta, практично я виявив, що гарнітура швидко реагує. Незалежно від того, граю в Samba de Amigo, Pistol Whip чи змішану реальність, як-от First Encounters, Quest 3 ніколи не відставав у мене, навіть під час завантаження програм у фоновому режимі.

Ви все ще не отримуєте гіперреалістичну графіку, але це безумовно крок вперед у порівнянні з деякою графікою в старих іграх Meta Quest 2. Додаток NFL Pro Era працював гладко, але графіка Quest 2 була схожа на стару аркадну гру.

МЕТА КВЕСТ 3: ІГРИ

Quest 3 надає вам доступ до безлічі ігор — понад 500 каталогів ігор і програм Quest 2 на додаток до нових ігор Quest 3. Він також покращує деякі з існуючих ігор Quest 2 для окремих ігор, які можуть використовувати переваги чудової продуктивності Quest 3.

Хоча мені не вдалося спробувати все, що доступно для гри у Quest 3, я випробував велику різноманітність ігор. Класичні ігри Quest 2, такі як NFL Pro Era та Superhot VR, залишаються такими ж приємними, як і раніше, а Pistol Whip отримує поштовх завдяки покращеній графіці Quest 3. Ігри Native Quest 3, такі як Assasin's Creed Nexus, також вражають візуально.

Єдине, що мене не вразило? Xtadium, програма Meta для перегляду спортивних подій у VR. Можливо, це тому, що я міг переглядати лише яскраві моменти, але здавалося, що погане відео не у форматі HD накладається на фон, а не переглядається з камери HD або 4K на 180 або 360 градусів. Сподіваюся, щойно ця функція показуватиме живі ігри NBA , вона виглядатиме краще, тому що я ні в якому разі не виберу її замість свого телевізора, не кажучи вже про пряму трансляцію гри.

META QUEST 3: ФУНКЦІЇ ЗМІШАНОЇ РЕАЛЬНОСТІ
 

Отже, причина, чому я найбільше критикую Quest 3 - вона поки що не схожа на гарнітуру змішаної реальності.

Під час свого тестування я рідко бачив, що граю в змішаній реальності. Я жив у змішаній реальності — за замовчуванням ви починаєте з наскрізного відтворення відео вашого оточення. Це було приємно під час перегляду телевізійних шоу чи фільмів, але я хотів більше ігор, щоб справді використовувати можливість взаємодії з оточенням. Більшість ігор, навіть з удосконаленнями, залишаються просто іграми віртуальної реальності. 

Що стосується коротких ігор зі змішаною реальністю, які мені довелося випробувати, досвід був веселим. First Encounters добре впорався з інтеграцією вашого середовища в ігровий процес за допомогою руйнівних стін. І Lego Bricktales, настільний досвід, було приємніше відчути у справжньому оточенні, ніж у віртуальному світі. Я б стверджував, що більшість настільних ігор виграє від змішаної реальності, оскільки зараз я зіграв удвох у Bricktales і Demeo. Вам просто не потрібно повністю вириватися з реальності, щоб грати в них, тому приємно залишатися трохи приземленим.

Сподіваюся, з часом з’являться нові програми, які в повній мірі користуватимуться перевагами відеопрогравання Quest 3, яке справді вразило мене, коли я ним користувався. Але поки що Quest 3 не вражає функціями змішаної реальності.

МЕТАКВЕСТ 3: АУДІО

Meta каже, що звуковий діапазон для Quest 3 на 40% голосніше, ніж для Quest 2, і що Quest 3 виробляє 3D просторовий звук із покращеною чіткістю та басами. У моєму тестуванні мені ніколи не потрібно було збільшувати гучність. 

Насправді, він був настільки гучним, що ви точно могли б сказати, що я використовував його, якщо ви були в кімнаті зі мною. Тому, якщо ви хочете трохи приватності, підключіть пару дротових навушників через 3,5-мм роз’єм для навушників. На жаль, ви не можете підключити більшість бездротових навушників, незважаючи на підтримку Bluetooth 5.2, через проблеми із затримкою. Замість цього вам потрібно буде вибрати навушники, як-от бездротові навушники Soundcore VR P10, які використовують роз’єм USB-C, щоб затримка не була проблемою.

Я також чітко помітив просторовий звук. У First Encounters і Dungeons of Eternity це дуже допомогло визначити, звідки або коли з’являться вороги. У таких іграх, як Samba de Amigo та Pistol Whip, він також забезпечує повний насичений звук — чудово підходить для музичних ритмічних ігор — але справжню перевагу я отримав в іграх, де важливо знати про оточення.

META QUEST 3: ТЕРМІН СЛУЖБИ БАТАРЕЇ

Мета каже, що Quest 3 має «приблизно такий же» час автономної роботи, як і Quest 2.

Загальний час автономної роботи розрахований на 2,2 години середнього використання, але це число змінюється залежно від використання пристрою та налаштувань.

Особисто мені вдалося довести Quest від 100% заряду до повного розряду за 1 годину 57 хвилин. За цей час я пограв у кілька ігор Quest 3 і Quest 2 і переглянув, мабуть, 30 хвилин відео. Коли Quest 3 розрядиться, ви зможете зарядити його приблизно за 2 години.

ОГЛЯД META QUEST 3: ВЕРДИКТ
 

Meta Quest 3 є набагато кращим наступником Quest 2, ніж у якості новаторської гарнітури змішаної реальності. Це явне покращення — тонша, легша, зручніша у носінні та зручніша у використанні гарнітура, ніж старіші Quest 2. І роздільна здатність дисплея помітно зросла. Але, на жаль, нам пообіцяли гарнітуру змішаної реальності, і хоча Quest 3 безумовно забезпечує досить вражаюче повноколірне перенесення відео, вона не надає багато можливостей для використання цієї функції.

Якби я хотів купити гарнітуру VR або хотів порекомендувати комусь купити гарнітуру VR, це був би Quest 3. У цьому немає сумнівів. Ми навіть не згадали про те, що, незважаючи на автономну конструкцію, ви можете підключити його до ПК, щоб грати майже в усі найкращі VR-ігри, якщо придбаєте додатковий кабель Link або аксесуар Air Bridge, що, безумовно, є перевагою Quest 3 через гарнітури віртуальної реальності ПК або PSVR 2. Проблема в тому, що це не змушує мене рекомендувати гарнітури віртуальної реальності загалом більше, ніж Quest 2. І все ж, якщо вам потрібна найкраща гарнітура віртуальної реальності, Quest 3 — це саме те. 

Відгук на модерації
Everything worked out!
tnx
Дякуємо, ваш відгук відправлено на модерацію.
Швидке замовлення
Everything worked out!
tnx
Thank you for your order. the manager will contact you to clarify the data.
Оберіть ваше місто
Вкажіть населений пункт України